Stárneme příliš rychle, moudříme však pozdě

Itálie křížem krážem

30.06.2015 12:38

  Na letošní dovolenou jsem se s rodinou rozhodl vyjet autem po jižní Itálii. Z 10-ti dnů jsme tak strávili především v oblasti Kalábrie celých 6 dní, kde kromě návštěv památek, pobytu u moře a ochutnávky jídel, zbylo i dost času na subtropickou flóru. Kromě roubů jednoho citroníku jsem však neměl v plánu žádné rostliny dovážet. Když mě však Italové dotáhli do jednoho místního zahradnictví, nedalo se odolat. Za velmi příznivou cenu jsem nakonec získal několik metrových exemplářů pomerančovníků a citroníků, které jsem musel "vláčet" celou cestu zpět. Po avizování této zásilky se však po mém příjezdu domů po rostlinách jen zaprášilo a mě zůstala doma jen jediná :-). Těch najetých 5 2000 km ale za ty zážitky stálo...

© 2013 Všechna práva vyhrazena. (TUR)

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode